CFMOTO 450MT-RX
Cesta alebo cieľ?
Šťastie, radosť, vzrušenie, strach, prekvapenie, sebadôvera, inšpirácia... Jazda na motocykli vyvoláva emócie a pocity. Každý jazdec hľadá a cíti niečo trochu iné. Pre niektorých je motocykel len dopravným prostriedkom, pre iných relaxom, odklonom od reality všedných dní a spôsobom, ako si vyčistiť hlavu.
Práve takým môže byť motocykel 450MT. Dokáže vás dopraviť do cieľa bez ohľadu na to, aká je to cesta. A môže vás dopraviť do cieľa, aj keď cieľ nie je dôležitý, ale cesta je dôvodom, prečo idete. Nemá ostrosť superšportu, nemá extrémnosť terénneho špeciálu. Má však jednoduchosť a nadšenie, s ktorým prináša emócie a neobmedzuje jazdca v tom, kde chce zažiť a hľadať emócie. Cesta alebo cieľ ? Je to na vás.
Výkon motora 32,5 kW
Objem motora 449,5 ccm
Výška sedadla 820 mm
Hmotnosť 175 kg
Motor: 2-valcový, kvapalinou chladený 4-taktný, DOHC, 8 ventilov
Objem: 449,5 cm3
Vŕtanie/zdvih: 72 x 55,2 mm
Kompresný pomer: 11,5 : 1
Výkon: 32,5 kw / 8 500 ot/min
Krútiaci moment: 44 Nm / 6 250 ot/min.
Manuálna prevodovka: 6-stupňová, klzná spojka ("anti-hopping")
Dĺžka: 2 210 mm
Šírka: 870 mm
Výška: 1390 mm
Výška sedadla: 820 mm
Svetlá výška: 220 mm
Pojazdová hmotnosť: - kg
Predné odpruženie: plne nastaviteľná vidlica KYB "Upside-down", zdvih 200 mm.
Zadné odpruženie: nastaviteľný "monoshock" KYB, zdvih 200 mm.
Brzdy: predná J. Juan, kotúč O 320 mm, zadná J. Juan O 240 mm.
Pneumatiky: predná R21, zadná R18
Palivová nádrž 17,5 l
Motor
Pohonná jednotka, ktorá potvrdzuje svoje kvality v sesterských modeloch 450SR a 450NK, bola pre model 450MT upravená s dôrazom na priebeh krútiaceho momentu v strednom pásme. 2 vyvažovacie hriadele výrazne znižujú vibrácie motora a sú jedným z kľúčových prvkov jazdného komfortu. Vďaka kovaným ľahkým piestom a použitiu materiálov s nízkym trením má motor okamžitú odozvu na podnety jazdca.
5” TFT displej
Jednoduchosť, prehľadnosť, čitateľnosť za všetkých podmienok. 5” TFT displej zobrazuje všetky dôležité jazdné údaje.
Terénne ambície
Predný a zadný zdvih 200 mm, predné koleso s priemerom 21” a zadné koleso s priemerom 18” znamenajú, že ani jazda mimo spevnenej cesty nebude prekážkou pri hľadaní nových zážitkov.
Prirodzená ovládateľnosť
Ľahký motor zabudovaný do rámu z chrómových rúrok, ktorý udržiava ťažisko stroja čo najnižšie, spolu s plne nastaviteľným podvozkom KYB zabezpečujú predvídateľnú manévrovateľnosť.
Pohodlne…
Prepracovaná ergonómia minimalizuje únavu a neobmedzuje vás ani pri niekoľkodňovej jazde. Riadidlá možno nastaviť až o 10 mm dopredu alebo dozadu. Výšku motocykla / sedla možno znížiť o 20 mm, na systéme prepákovania zadného tlmiča. Tlmič v spodnej časti má 2 oká kotvenia.
S asistenciou alebo bez
Dvojkanálové ABS a systém trakčnej kontroly od renomovaného výrobcu Bosch pomáha jazdcovi v nepredvídateľných situáciách. Pre maximálnu kontrolu je možné oba systémy deaktivovať.