Kód produktu: | 58443 |
SKU: | GSGXYSF |
Kategória: | Motocykle |
Suzuki GSX-S1000GX
Predstavte si, že by ste mali k dispozícii výkon superšportového motocykla, ovládateľnosť zvyšujúcu sebavedomie, optimalizovaný komfort, funkčnosť, konektivitu a dôraz na detail, ktorý očakávate od prémiového športovo-cestného motocykla. Pridajte k tomu všestranné schopnosti športového cestného motocykla určeného na dobrodružné cesty, ktorých základom sú vlastnosti ako vzpriamená poloha jazdca počas jazdy, veľký rozsah pruženia predného a zadného kolesa, väčšia svetlá výška a nové technológie vrátane vôbec prvého elektronického zavesenia od značky Suzuki. Toto všetko získate v modeli GSX-S1000GX – je to špičkový športový crossover, ktorý je novým vzrušujúcim stelesnením luxusného komfortu jazdy a pôžitku.
Typ motora: Štvortaktný, vodou chladený, DOHC, štvorvalec
Spotreba*: 6,2 l/100 km
Emisie CO2*: 144 g/km
Vŕtanie a zdvih: 73,4 mm x 59 mm
Prevodovka: šesťstupňová s konštantným rozvodom
Výkon: 152 k (112 kW) / 11 000 ot.
Krútiaci moment: 106 Nm / 9 250 ot.
Celkový zdvihový objem: 2 150 mm
Celková šírka: 925 mm
Celková výška: 1 350 mm
Rozchod kolies: 1 470 mm
Svetlá výška: 155 mm
Predná náprava: Obrátená teleskopická, s vinutými pružinami a olejovými tlmičmi
Zadná náprava: Kĺbová, s vinutými pružinami a olejovými tlmičmi
Predné brzdy: Brzdy: dvojkotúčové
Zadné brzdy: Dvojité brzdy: Brzdy: kotúčové
Predné pneumatiky: 120/70ZR17M/C (58W), bezdušové
Zadné pneumatiky: 190/50ZR17M/C (73W), bezdušové
*:
Merané na základe podmienok Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) emisii výfukových plynov.
ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.
OBOJSMERNÝ SYSTÉM RÝCHLORADENIA
Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.
NORMA EURO5
Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.
LOW RPM ASSIST
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.
RIDE BY WIRE
Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.
TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.
SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR
Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp (2 mapy v prípade GSX-R750/600), upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.
ZÁVODNÝ SYSTÉM TRAKČNEJ KONTROLY
Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.
TEMPOMAT
Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.
SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.
SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD MIERY ZAŤAŽENIA
Napomáha optimálnemu brzdeniu v závislosti od miery zaťaženia. Pri jazde so záťažou alebo v tandeme systém s rastúcim a klesajúcim zaťažením prostredníctvom vstupu hydraulického tlaku neustále zaznamenáva zmeny intenzity spomaľovania pri brzdení.
SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD SKLONU
Nový systém kontroly závislý od sklonu neustále sleduje polohu motocykla, dokonca aj vtedy, keď motocykel ide z kopca. Keď jazdec stlačí brzdovú páčku alebo pedál na svahu, elektronická riadiaca jednotka reguluje tlak brzdy tak, aby sa zabránilo zdvihu zadného kolesa.
SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM
SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.