Yamaha

Motocykel YAMAHA Ténéré 700 Extreme 2024 DPBMC

Yamaha
Zobraziť recenzie >>
Pridať k obľubeným
Katalógové číslo: 99161
  Na objednávku
Nakúpte nad 100,00 € a máte DOPRAVU ZDARMA!
11 890,00 €
10 890,00 €
Parametre
Kód produktu: 99161
Kategória: Motocykle
TÉNÉRÉ 700 EXTREME

Model Ténéré otriasol segmentom Adventure ako žiadny iný motocykel. Špeciálna kombinácia ľahkého podvozka, ktorý vás dostane kamkoľvek, a motora CP2 s vysokým krútiacim momentom z neho robí skutočne pozoruhodný a všestranný stroj. Do tejto legendárnej rodiny teraz pribudol nový drsný člen stvorený pre neúnavných milovníkov adrenalínu.

NÁJDITE SVOJ EXTRÉM.
Model Ténéré 700 Extreme inšpirovaný víťaznými rely motocyklami Yamaha je skonštruovaný tak, aby ste sa mohli vydať ešte hlbšie do náročného terénu. Vďaka vysokokvalitnému odpruženiu KYB, väčšej svetlej výške, radu komponentov zameraných na terénnu jazdu a TFT displeju s 3 motívmi je tento drsný model s objemom motora 690 cm3 pripravený takmer na čokoľvek.

Či už ste skúsený jazdec, ktorý sa vydáva na výpravy za dobrodružstvom, alebo ste v tomto vzrušujúcom svete nováčikom, nový model Ténéré 700 Extreme je stroj, ktorý si žiada vašu pozornosť. Zažijete s ním extrémne situácie podľa svojich predstáv.

Plne nastaviteľná 43 mm predná vidlica KYB

Model Ténéré 700 Extreme je vybavený prednou vidlicou KYB s vysokým zdvihom a špecifikáciou, ktorá umožňuje dosiahnuť 230 mm zdvih kolesa (o 20 mm viac než pri modeli Ténéré 700) a poradí si aj s tým najnáročnejším terénom. Odolná povrchová úprava Kashima na rúrkach zaisťuje hladký chod odpruženia a vďaka možnosti plného nastavenia predpätia a tlmenia kompresie a odskoku možno tento odolný terénny motocykel nastaviť tak, aby dokonale zodpovedal vášmu štýlu jazdy v ľubovoľnom teréne.

Zadný tlmič piggyback KYB

Model Ténéré 700 Extreme je vybavený zadným tlmičom KYB s dlhým zdvihom, ktorý umožňuje dosiahnuť 220 mm zdvih zadného kolesa – o 20 mm viac než pri modeli Ténéré 700. Pretekársky plne nastaviteľný zadný záves Monocross je vybavený novo vyvinutým prepákovaním, ktoré zaisťuje jazdné vlastnosti v extrémnom teréne.

5-palcový pripojený TFT prístrojový panel s tromi motívmi

Päťpalcový TFT prístrojový panel ponúka tri štýly obrazovky pre rôzne situácie. „Explorer“ má dynamický digitálny štýl, zatiaľ čo „Street“ ponúka rýchlomer v analógovom formáte. Motív „Raid“ sa vyznačuje dizajnom inšpirovaným roadbookom so zameraním na vzdialenosti v rámci trasy. S bezplatnou aplikáciou MyRide od spoločnosti Yamaha môžete zostať v spojení a zobrazovať na displeji upozornenia na textové správy a hovory.

Ploché jednodielne sedadlo na rely

Pri jazde v teréne potrebujete mať možnosť ľahko prenášať váhu a zaistiť si optimálnu ovládateľnosť. Jednodielne sedadlo modelu Ténéré 700 Extreme s plochejším profilom a 20 mm čalúnením navyše prináša väčšie pohodlie a lepšiu pohyblivosť na ceste aj v teréne.

Vysoký predný blatník v enduro štýle

Model Ténéré 700 Extreme je vybavený vysokým predným blatníkom, ktorý je navrhnutý tak, aby zvládol aj tie najextrémnejšie terénne podmienky. Jeho ľahká konštrukcia vás pomáha chrániť pred nečistotami na trase, zatiaľ čo pomocný nízky polovičný blatník pomáha odrážať nečistoty a striekajúcu vodu od motocykla.

Ľahké titánové stupačky

Špeciálna výbava modelu Ténéré 700 Extreme zahŕňa ľahké titánové stupačky, ktoré zaisťujú lepšiu priľnavosť v blatistých alebo mokrých podmienkach. O 200 g ľahšia a o 35 % väčšia plocha než pri štandardnej konštrukcii znižuje tlak na podrážky topánok, najmä keď stojíte, a vďaka väčšej kontaktnej ploche umožňuje lepšiu ovládateľnosť.

4-taktný motor CP2 s objemom 690 cm3

Motor Yamaha CP2 s objemom 690 cm3 je navrhnutý tak, aby poskytoval čo najsenzačnejšie a najuspokojivejšie zážitky z jazdy v akomkoľvek teréne. Táto pohonná jednotka s 270° kľukovým hriadeľom generuje výrazný krútiaci moment s lineárnym priebehom už od nízkych otáčok a robí z modelu Ténéré 700 Extreme vynikajúci výkonný motocykel na jazdy naprieč kontinentom aj preháňanie sa v teréne.

Systém ABS s možnosťou prepínania 3 režimov

Systém ABS s 3 režimami vám dáva možnosť presne sa rozhodnúť, ako sa má váš motocykel správať na rôznych povrchoch. V režime 1 je systém ABS plne zapnutý a funguje na oboch kolesách, čo je zákonná požiadavka pre premávku na verejných komunikáciách. V režime 2 je aktívny na prednom kolese, ale vypnutý na zadnom kolese. Ponúka potom väčšiu istotu na voľných šotolinových cestách. Režim 3 znamená, že je systém úplne vypnutý a ponúka vám maximálnu ovládateľnosť pri vašich jazdách v teréne.

Ergonomická palivová nádrž s objemom 16 litrov

Vďaka nízkej spotrebe paliva motora CP2 vám 16-litrová palivová nádrž zaistí dostatočný dojazd medzi tankovaniami. A či už jazdíte v extrémnom teréne alebo si vychutnávate pohodovú jazdu po diaľnici, štíhla nádrž prispieva k príjemnej ergonómii, ktorá robí z tohto modelu pozoruhodne všestranný dobrodružný motocykel.

Kompletné osvetlenie LED a zásuvka USB

Agresívna kapotáž so 4 LED svetlometmi je inšpirovaná pretekárskymi rely motocyklami, ktorých DNA siaha až k víťazom dakarských pretekov z tímu Yamaha. Plné LED osvetlenie zahŕňa kompaktné predné a zadné smerovky a ľahké zadné svetlo na zaistenie vysokej viditeľnosti, pričom sa vyznačuje vynikajúcou spoľahlivosťou a nízkou hmotnosťou.

21-palcové/18-palcové špicové kolesá

Pretekárska história modelu Ténéré 700 Extreme sa prejavuje použitím 21-palcových/18-palcových špicových kolies, ktoré kombinujú obrovskú pevnosť s kontrolovanou pružnosťou na zvládnutie náročného terénu. Použitie 21-palcového predného kolesa a 18-palcového zadného kolesa vám navyše umožňuje nasadiť enduro pneumatiky a zaistiť si vyšší výkon v teréne.

Vynikajúca ochrana na jazdu v teréne

Tento robustný motocykel Adventure je vybavený širokou škálou originálneho vybavenia, ktoré je navrhnuté tak, aby chránilo vás aj váš stroj. Ľahký štít a chrániče rúk pomáhajú odrážať vietor, zatiaľ čo vodítko reťaze a ľahká hliníková sieťová ochrana chladiča zachytávajú nečistoty z povrchu cesty a udržujú vysoký výkon motocykla.

MOTOR

Typ motora 4taktný, 2valcový, Kvapalinou chladený, DOHC
Zdvihový objem 689 cm3
Vŕtanie x zdvih 80,0 × 68,6 mm
Kompresný pomer 11,5 : 1
Maximálny výkon 54,0 kW (73,4 k) pri 9 000 ot./min
Maximálny krútiaci moment 68 Nm pri 6 500 ot./min
Systém mazania zásoba oleja v kľukovej skrini
Typ spojky mokrá, viaclamelová
Systém zapaľovania TCI
Systém startovania Elektrický
Prevodovka stála záber, 6 rýchlostná
Koncový prevod Reťaz
Spotreba paliva 4,16 l/100 km
CO2 emisie 100 g/km
Karburátor Elektronické vstrekovanie paliva

PODVOZOK

Rám dvojitý kolébkový, Ocelový páteřový rám
Predný zdvih 105 mm
Uhol sklonu 27o
Systém zadného odpruženia kĺbové odpruženie, kyvná vidlica
Systém predného odpruženia Obrátená teleskopická vidlica
Predná zdvih 230 mm
Zadný zdvih 220 mm
Predná brzda Hydraulická, dvojkotúčová, O 282 mm
Zadná brzda Hydraulická, jednokotúčová, O 245 mm
Predná pneumatika 90/90 – 21 M/C 54 V
Zadná pneumatika 150/70 R 18 M/C 70 V

ROZMERY

Celková dĺžka 2 370 mm
Celková šírka 905 mm
Celková výška 1 490 mm
Výška sedadla 910 mm
Rozvor kolies 1 595 mm
Minimálna svetlá výška 260 mm
Mokrá hmotnosť s náplňami 205 kg
Kapacita palivovej nádrže 16 l
Kapacita olejovej nádrže 3 l

0.0
0% zákazníkov odporúča produkt
5
4
3
2
1
Doprava zadarmo
nad 100,00 €
Bezpečná platba
kartou
Nakupujete od distribútora
Garantujeme kvalitu
Zákaznícká podpora
od profesionálov