Kód produktu: | 58388 |
SKU: | GDQ8QVP |
Kategória: | Motocykle |
Všetky cesty sa spájajú
Model V-STROM 800 kombinuje optimálny výkon s komfortom a jednoduchou ovládateľnosťou, vďaka čomu zvládnete aj tie najdlhšie cesty. Vyznačuje sa tiež výborným ovládaním a agilnosťou. V-STROM 800 je nielen zábavný, ale aj praktický spoločník, čo oceníte pri každodennom používaní v meste. V-STROM 800 navyše dokáže preukázať svoje schopnosti nielen na diaľniciach, ale aj na vedľajších cestách a pri jazde v teréne, takže vám poskytne slobodu vybrať si svoju vlastnú cestu. Stane sa vašou univerzálnou vstupenkou do sveta, kde je jazda ozajstným dobrodružstvom.
Zdvihový objem: 776ccm
Objem nádrže: 20L
Výkon: 83 koní
Krútiaci moment: 78Nm
Pohotovostná hmotnosť: 223kg
Výška sedadla: 825mm
ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.
REŽIM ABS
Tento systém umožňuje jazdcovi vybrať si jednu z dvoch úrovní zasahovania ABS. V režime 1 zasahuje ABS minimálne, v režime 2 sú zásahy ABS výraznejšie.
NORMA EURO5
Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.
SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režime po určitú dobu.
LOW RPM ASSIST
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.
SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR
Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp (2 mapy v prípade GSX-R750/600), upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.
TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.
RIDE BY WIRE
Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.
OBOJSMERNÝ SYSTÉM RÝCHLORADENIA
Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.