Kód produktu: | 59265 |
SKU: | GDE8QU2 |
Kategória: | Motocykle |
V-STROM 800 DE
Jeho zmyslom je dobrodružstvo
Nový model V-STROM 800DE sa zrodil, aby vám priniesol pocit dobrodružstva a radosti z jazdy do každého dňa, na každý výlet. Možno ho budete chcieť ako spoločníka na dochádzanie do práce, alebo vybavovanie stretnutí v meste. Možno sa budete chcieť vydať na celodenný výlet a užiť si vzrušujúcu jazdu po diaľnici, alebo po kľukatých horských cestách.
ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém(ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.
SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.
SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.
SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.
LOW RPM ASSIST
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.
SYSTÉM DIGITÁLNEHO VSTREKOVANIA PALIVA
Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV)- systém digitálneho vstrekovania paliva. V indukčnom systéme SDTV má každá škrtiaca klapka dve klapky, primárna klapka je ovládaná rukoväťou plynu a sekundárna je ovládaná riadiacou jednotkou ECM na základe otáčok motora, prevodového stupňa a pozície primárnej klapky. Sekundárna klapka sa otvorí a zavrie na udržanie ideálnej rýchlosti nasávaného vzduchu, na zlepšenie účinnosti spaľovania, čo zabezpečuje lineárnu odozvu plynu a zvyšuje rozsah krútiaceho momentu.
TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa.Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. A výsledok je ,že jazdec sa môže tešiť na pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.
OBOJSMERNÝ SYSTÉM RÝCHLORADENIA
Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.
RIDE BY WIRE
Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.
SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR
Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp (2 mapy v prípade GSX-R750/600), upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.
NORMA EURO5
Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.
Typ motora: 4-taktný, kvapalinou chladený radový 2-valec s rozvodom DOHC
Spotreba*: 4.4 L / 100 km
CO2 emisie*: 104 g / km
Vŕtanie a zdvih: 84 mm x 70 mm
Prevodovka: 6-stupňová mechanická
Výkon: 83 HP (61KW) / 8 500 rpm
Krútiaci moment: 78 Nm / 6 800 rpm
Celková dížka: 2 345 mm
Celková šírka: 975 mm
Celková výška: 1 310 mm
Rázvor kolies: 1 570 mm
Svetlá výška: 220 mm
Predná Náprava: Obrátené teleskopické, s vinutými pružinami a olejovými tlmičmi
Zadná Náprava: Kĺbové, s vinutými pružinami a olejovými tlmičmi
Predné Brzdy: Dvojitá kotúčová
Zadné Brzdy: Kotúčová
Predné Pneumatiky: 90/90-21M/C 54H bezdušová
Zadné Pneumatiky: 150/70R17M/C 69H bezdušová