Suzuki Suzuki

Motocykel SUZUKI GSX-S1000GT YSF M4

Zobraziť recenzie >>
Pridať k obľubeným
Katalógové číslo: 58263
  Na objednávku
Nakúpte nad 100,00 € a máte DOPRAVU ZDARMA!
12 990,00 €
Parametre
Kód produktu: 58263
SKU: GSX-S1000TRQM4
Kategória: Motocykle
motocykel Suzuki GSX-S1000GT

GT - stelesnenie potešenia z jazdy

Komfort, ovládateľnosť, konektivita a oku lahodiaci štýl v kombinácii s vysokým zdvihovým objemom a obrovským výkonom vám pripravia športový zážitok hodný označenia GT (Grand Tourer). Nezáleží na tom, či máte radšej mimoriadne rýchlu jazdu na dlhých a otvorených tratiach, alebo nakopak uprednostňujete kľukaté cestičky. Nezáleží na tom, či radšej jazdíte sami, alebo v spoločnosti spolujazdca. Nezáleží na tom, ako ďaleko sa vydáte. Nezáleží na tom, aké dobré pripojenie máte v smartfóne. A nezáleží ani na tom, akú veľký výbavu si so sebou vyberiete. S modelom GSX-S100GT je totiž potešenie zo samotnej jazdy.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém(ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.

TEMPOMAT
Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.

SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

NORMA EURO5
Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

LOW RPM ASSIST
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

RIDE BY WIRE
Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM
SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR
Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp (2 mapy v prípade GSX-R750/600), upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa.Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. A výsledok je ,že jazdec sa môže tešiť na pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

OBOJSMERNÝ SYSTÉM RÝCHLORADENIA
Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

Typ motora: Štvortaktný, vodou chladený, DOHC, štvorvalcový
Spotreba*: 6.1 L / 100km
CO2 emisie*: 143 g / km
Vŕtanie a zdvih: 73.4 mm x 59 mm
Prevodovka: 6-stupňová mechanická
Výkon: 152 PS (112 kW) / 11 000 rpm
Krútiaci moment: 106 Nm / 9 250 rpm
Celková dížka: 2 140 mm
Celková šírka: 825 mm
Celková výška: 1 215 mm
Rázvor kolies: 1 460 mm
Svetlá výška: 140 mm
Predná Náprava: Obrátená teleskopická vidlica, vinutá pružina, olejové tlmenie
Zadná Náprava: Centrálny tlmič, vinutá pružina, olejové tlmenie
Predné Brzdy: Dvojitá kotúčová
Zadné Brzdy: Kotúčová
Predné Pneumatiky: 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Zadné Pneumatiky: 190/50ZR17M/C (73W), tubeless

*:Merané na základe podmienok Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) emisii výfukových plynov.

0
5
4
3
2
1

Pre tento produkt neboli pridané žiadne recenzie.

Doprava zadarmo
nad 100,00 €
Bezpečná platba
kartou
Nakupujete od distribútora
Garantujeme kvalitu
Zákaznícká podpora
od profesionálov