V-STROM 650XT
Dobrodružstvo v každom smere
Univerzálny stroj, ktorý zvládne všetko. Motocykel, ktorý nikdy nesklame. Odpoveď na každú myšlienku, na každý druh cesty. To je V-STROM 650XT.
ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém(ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.
SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.
SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.
SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.
LOW RPM ASSIST
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.
SYSTÉM DIGITÁLNEHO VSTREKOVANIA PALIVA
Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV)- systém digitálneho vstrekovania paliva. V indukčnom systéme SDTV má každá škrtiaca klapka dve klapky, primárna klapka je ovládaná rukoväťou plynu a sekundárna je ovládaná riadiacou jednotkou ECM na základe otáčok motora, prevodového stupňa a pozície primárnej klapky. Sekundárna klapka sa otvorí a zavrie na udržanie ideálnej rýchlosti nasávaného vzduchu, na zlepšenie účinnosti spaľovania, čo zabezpečuje lineárnu odozvu plynu a zvyšuje rozsah krútiaceho momentu.
TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa.Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. A výsledok je ,že jazdec sa môže tešiť na pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.
NORMA EURO5
Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.
Typ motora: 4-taktný, kvapalinou chladený 2-valcový 90° V-Twin s rozvodom DOHC
Spotreba*: 4.2 L / 100 km
CO2 emisie*: 100 g / km
Vŕtanie a zdvih: 81 mm x 62.6 mm
Prevodovka: 6-stupňová mechanická
Výkon: 70 PS (52 kW) / 8 800 rpm
Krútiaci moment: 62 Nm / 6 500 rpm
Celková dížka: 2 275 mm
Celková šírka: 910 mm
Celková výška: 1 405 mm
Rázvor kolies: 1 560 mm
Svetlá výška: 170 mm
Predná Náprava: Teleskopická vidlica, vinutá pružina, olejové tlmenie
Zadná Náprava: Centrálny tlmič, vinutá pružina, olejové tlmenie
Predné Brzdy: Dvojitá kotúčová
Zadné Brzdy: Kotúčová
Predné Pneumatiky: 110/80R19M/C 59V, bezdušová
Zadné Pneumatiky: 150/70R17M/C 69V, bezdušová
*Merané na základe podmienok Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) emisii výfukových plynov.